Tehnica analizei tranzacționale în comunicarea cu personalul
Programul „Tehnica analizei tranzacționale în comunicarea cu personalul” este actual din motivul că personalul unei organizații conștientizează necesitatea unui instrument valoros și modern de contractare care le-ar permite să identifice posibile îmbunătățiri și/sau modificări ale comportamentului lor, atât profesional, cât și personal.
Analiza tranzacțională (AT) – ca tehnică de eficientizare a comunicării cu personalul – generează o serie de beneficii interne în cadrul organizației:
- sporește încrederea în propriile forțe;
- valorifică autocontrolul;
- crește automotivația;
- stabilește relații pozitive, productive, asertive între membrii echipelor;
- reduce numărul conflictelor;
- crește eficacitatea comunicării;
- promovează dezvoltarea integră a sănătății economice, organizaționale, mentale și sociale a organizației/instituției;
Programul de instruire-perfecționare „Tehnica analizei tranzacționale în comunicarea cu personalul” are obiectivul de a oferi o bază teoretică și practică, care să permită beneficiarilor să-și formeze și să exerseze setul de competențe necesare pentru înțelegerea fenomenelor de comunicare cu personalul din perspectiva comportamentelor, atitudinilor, cuvintelor și reacțiilor psihice